Kom gezellig meezingen en meld je aan als (aspirant)lid

Wat leuk dat je deze pagina bezoekt en lid wil worden van onze vereniging. Ale het goed is heb je al enkele malen tijdens een repetitie meegezongen en ervaren hoe het zingen in een mannenkoor gaat.

Met dit formulier kun je je aanmelden als aspirant-lid van het Lingewaards Mannenkoor. Gedurende de eerste twee maanden zing je mee met alle repetities en uitvoeringen (indien dat zangtechnisch verantwoord is) zonder betaling van contributie. De contributie bedraagt momenteel (2023) € 22,00 per maand (12 maanden). Onze secretaris zal je gegevens opnemen in de ledenadministratie.

Na het verstrijken van de proefperiode zal de penningmeester maandelijks de contributie van je bankrekening innen. Met dit formulier geef je daar tevens toestemming voor. Na het verstrijken van de proefperiode beslis je of je definitief lid wordt van het koor. Vanaf dat moment ben je aspirant lid, tot je in de eerstkomende ledenvergadering als werkend lid wordt benoemd.