Ondersteun onze activiteiten als zakelijke vriend

Wat fijn dat u op deze pagina bent en overweegt als bedrijf onze vereniging te steunen. Voor onze activiteiten zijn wij afhankelijk van de contributie van de leden, bijdragen van fondsen en de kaartverkoop bij concerten. Ook proberen wij met andere activiteiten  wat extra geld binnen te krijgen. Zo kunnen we aanvullende activiteiten financieren, zoals extra repetities, lessen en bijzondere voorstellingen.

Wij stellen de steun van bedrijven in organisaties in Lingewaard zeer op prijs. Met uw bijdrage geeft u vorm aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en u steunt de mannenzang en de sociale cohesie in Lingewaard. Voor bedrijven is het ook mogelijk om te adverteren in ons verenigingsblad en op onze website. Neem hiervoor contact op met een van onze bestuursleden.

Onze zakelijke vrienden en donateurs krijgen korting of gratis toegangskaarten bij concerten en onze periodiek de "Lingewaardse Stem".

Met het bevestigen van het formulier stemt u er mee in dat het verschuldigde bedrag jaarlijks door middel van automatische incasso van uw rekening wordt geïnd.

U kunt op ieder moment uw donateurschap opzeggen door het sturen van een email aan onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..