Ondersteun onze activiteiten als donateur

Wat fijn dat u op deze pagina bent beland en overweegt om donateur te worden.

Voor onze activiteiten zijn wij afhankelijk van de contributie van de leden, bijdragen van fondsen en de kaartverkoop bij concerten. Ook proberen wij met andere activiteiten extra geld binnen te krijgen. Zo kunnen we aanvullende activiteiten financieren als extra repetities, lessen en bijzondere voorstellingen. Als u donateur wordt, draagt u bij aan het muziekklimaat in de gemeente Lingewaard en het voortbestaan van de mannenzang.

Voor een jaarlijkse bijdrage van € 10 of € 25 wordt u ‘donateur’, u krijgt dan de Lingewaardse Stem en informatie over concerten en andere activiteiten.

Voor een bijdrage van € 50 (of meer) bent u ‘vriend van het LWMK’. Naast de Lingewaardse Stem ontvangt u dan een gratis toegangskaart voor een concert van ons koor.

Bij een jaarlijkse bijdrage van €100 of meer wordt u lid van de ‘Club van 100’.  U ontvangt dan de Lingewaardse Stem en twee gratis toegangskaarten voor een concert.

Een (jaarlijkse) bijdrage: een periodieke gift is aftrekbaar, de voorwaarden kunt u bij de belastingdienst nalezen. Het formulier voor een periodieke schenking vindt u hier bij de belastingdienst.

Met het bevestigen van het formulier stemt u er mee in dat het verschuldigde bedrag jaarlijks door middel van automatische incasso van uw rekening wordt geïnd. U kunt op ieder moment uw donateurschap opzeggen door het sturen van een email aan onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij danken u hartelijk voor uw ondersteuning!

Om deel te nemen aan het sponsorprogramma met de winkels Huisman Sport en Broekman Mode, neem dan contact op met onze voorzitter.